Suncokret pogaca-pita



Kao sto vec svi znate koristila sam sliku sa neta, a recept za testo je moj. Mesila sam jednostavniju varijantu, sa 12 latica, a vi mozete i sa 24 .

Potrebno je :

500 g brasna

250 ml mleka

25 g svezeg kvasca

50 ml ulja

1 kasicica soli

3 jaja, jedno za testo, drugo za fil, trece za premazivanje

oko 300 g prokuvanog, sitno iseckanog i dobro ocedjenog spanaca

oko 400 g sitnog sira

Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa jednom kasicicom secera i malo brasna.

Kad kvasac nadodje zamesiti testo sa brasnom, uljem, solju i jednim jajetom.

Pokriti i ostaviti da naraste. Testo za ovakvu vrstu pogace mora da bude malo cvrsce.

Kad testo naraste, podeliti ga na dva dela.

Od svakog dela razviti krug precnika oko 28 cm.

Prvi krug staviti na pleh na papir za pecenje i poredjati fil od spanaca, sira i jednog jajeta, kao na slici.

Ivice testa premazati umucenim jajetom.



Drugi krug postaviti odozgo. U sredinu staviti casu odgovarajuce velicine.

Krajeve testa spojiti pritiskom viljuske.



Iseci testo na 12 delova od kraja prema sredini do oko 2 cm do case.



Svaki deo okrenuti uspravno kao na slici.



Premazati testo umucenim jajetom, a sredinu posipati lanenim semenom.



Staviti pogacu u hladnu rernu, ukljuciti je na 200 stepeni i peci ukupno oko 45-50 minuta.



Mozete u toku pecenja jedno vreme drzati foliju preko pogace da ne pregore ivice, jer meni se to desilo.

Eto, tako, u sustini nije mnogo tesko .

Koristila sam drugi recept za testo od originalnog, koji mi se , iskreno, nije svideo.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom