Brzi posni kolac sa jabukama


Promenila sam moj osnovni recept za brzi kolac sa jabukama i tako je nastao ovaj kolac, koji mi se dopao cak i vise od mrsne verzije.
Potrebno je :
3 solje ( od 300 ml ) za belu kafu rendanih prokiselih jabuka
3 solje secera ( ja sam stavila dve )
1 kesica sode bikarbone ( 20 g )
2 kafene soljice ( od 150 ml ) sojinog  mleka
2 kafene soljice ulja
3 solje za belu kafu brasna

Rendane jabuke izmesati sa secerom i sodom bikarbonom i ostaviti da stoji oko 40 minuta.
Umutiti sve sastojke , pa  dodati rendane jabuke ( nije potrebno da ih cedite ) i sve dobro izmesati.
 Masu izliti u pouljenu i pobrasnjenu tepsiju precnika 32 cm.
 Peci na 200 stepeni oko 40 minuta ili proveriti cackalicom kad je peceno.
Za sluzenje seci na kocke i posipati prah secerom.
Kolac je ukusan, vazdusast i izdasan, dobije se bas dobra kolicina od ove mere.
Prijatno !

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom