Moje tortilje


Moze posno, a moze i sa cevapima :)


Htela sam sama da napravim tortilje, a ne volim one prave, meksicke, samo od kukuruznog brasna. Zato sam primenila svoj recept za testo za slavski kolac, samo sa mnogo manje kvasca.

Potrebno je:

500 gr mekog psenicnog brasna

10 gr svezeg kvasca

300 ml mlake vode

3 kasike ulja

1 kasicica secera

1 kasicica soli

Napraviti udubljenje u brasnu, izmrviti kvasac, dodati kasicicu secera i zamesiti testo sa mlakom vodom, solju i uljem. Ostaviti da nadodje.

Kad testo naraste, premesiti ga, podeliti na 8 jufki i od svake razviti krug velicine tiganja u kojima cete ih peci. Da bi mi bilo lakse, od papira za pecenje sam napravila krug velicine dna tiganja, koji sam koristila prilikom razvijanja tortilji.

Peci tortilje na suvom tiganju, po nekoliko min. sa obadve strane.

Odlagati ih u serpu oblozenu kuhinjskom krpom.

Ovakve tortilje su mekane, ne lome se, a ako vam ostanu za sutradan, podgrejane budu jako fine.

Sluzila sam ih sa cevapima koje sam pravila od gotovog rostiljskog mesa.

A mozete napraviti i "lazni" giros, isprzivsi pilece sitno seckano meso na tiganju sa malo ulja, uz dodatak przenih krompirica, kecapa i drugih dodataka po izboru.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom