Moja treca posna pogaca po modelu Valentine Zurkan




Ovo je moj treci pokusaj po modelu cuvene Valentine, a recept za testo je moj, od slavskog kolaca, samo malo manje vode. Ova pogaca je takodje posna kao i dve prethodne.

Potrebno je:

500 g brasna

250 ml mlake vode

25 g svezeg kvasca

malo ulja (do 50 ml)

1 kasicica soli

oko 100 g otopljenog biljnog margarina

1 kasicica secera


Podmesiti kvasac u mlakoj vodi sa jednom kasicicom secera i malo brasna.

Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, solju i uljem. Pokriti i ostaviti da naraste.

Kad se testo udvostruci, premesiti ga i podeliti na cetiri dela. Svaki deo oklagijom razviti na precnik oko 20-22 cm.

Premazati prvi krug topljenim margarinom, staviti preko njega drugi, opet premazati, zatim treci i premazati i najzad odozgo cetvrti ne premazivati.

Dalje raditi po postupku na slikama, isecite testo sekacem za pizzu na osam delova, ali ne do kraja kruga.

 Svaki deo provuci unazad, a onda ga okrenuti prema centru pogace.


  Ovaj model je trebalo da bude najlaksi, ali meni nije bas savrseno ispalo, jer mi je testo izgleda bilo malo mekse.

Kad zavrsite sa oblikovanjem pogace, prebaciti je u podmazanu tepsiju r-24 i ostaviti da jos malo naraste, dok se ne zagreje rerna.



Rernu zagrejati na 200 c i premazati pogacu topljenim margarinom pre ubacivanja u rernu.



Peci oko 35 minuta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom