Mladenčići


Nase majke i babe su nekad mesile mnogo jednostavnije mladencice nego sto mi danas cinimo, od obicnog hlebnog testa.
A i malo sam bolesna, pa sam ih danas mesila ovako :
800-900 g brasna
500 ml mlake vode
40 g svezeg kvasca
1 kasika secera
1 kasicica soli
1 mala soljica ulja (oko 150 ml )
med

Testo sam odmah zamesila tako sto sam izmrvila kvasac u sredinu i podmesila ga sa mlakom vodom i ostalim sastojcima.Testo treba da bude meko, zato sam napisala 800-900 g brasna, pocnite sa 800 g , pa dodajte po potrebi.
Pokrila sam i ostavila da naraste.
Kad je testo naraslo, premesila sa ga i podelila na 40 loptica.
Svaku lopticu sam rukama oblikovala i lagano spljostila.
Redjala u pleh od sporeta na papir za pecenje ne vodeci racuna da li ce se dodirivati kad narastu. Sve sam ih poredjala u jedan pleh i ostavila da narastu.
Kad su narasli, premazala sam ih vodom i pekla na 200 stepeni oko 30 minuta.
Pecene sam pokrila da malo odstoje i omeksaju, a onda ih premazala medom.
Bili su meki ko dusa, skoro sve smo ih pojeli dok su jos bili vruci.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom