Sladoled torta

U casopisu "Hrana i vino", pronasla sam je pod nazivom "Ledeno zadovoljstvo", a imam taj recept već 30 -ak godina i mislim da je to jedan od izvornih, a i najednostavnijih recepata za ovu tortu. Ja sam je pravila od 7 jaja, kao poslasticu uz nedeljni ručak. Za ozbiljnije prilike, pravila sam od 12 jaja, 4x3 korice, uz srazmerno povecanje ostalih sastojaka.

Potrebno je:

7 belanaca

7 kašika šećera

6 kašika brašna

1/2 kesice praška za pecivo

100 ml mleka zašećeronog sa malo šećera (1-2 kašike)

Za fil:

6 žumanaca

6 kašika brašna
7 kašika šećera

700 ml mleka

200 g margarina ili putera

1 kašika šećera u prahu

Za dekoraciju:

2 kesice šlaga od vanile, 300 ml mleka

1

Umutiti belanca sa šećerom, dodati brašno sa praškom za pecivo i izmešati varjačom. Peći u nauljenom i pobrašnjenom kalupu za torte, oko 30 min. na 200° (U rerni sa ventilatorom oko 20 min.)
2

Pečeni patispanj preseći na dve korice i preliti vrelim zašećerenim mlekom.
3

Fil skuvati od umućenih žumanaca, šećera, brašna, lagano sipajući u zagrejano mleko.
4

U ohladjeni fil dodati margarin umućen sa jednom kašikom šećera u prahu.
5

Korice filovati filom, a odozgo premazati umućenim šlagom od vanile.
6

Dobro ohladiti tortu pre služenja. Meni se dopada zbog toga sto nije mnogo slatka.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom