Kukuruzne kiflice


Htela sam da mesim po receptu moje prijateljice Mice, ali nisam imala sve sastojke, pa sam pravila ovako :)
Potrebno je :
200 g kukuruznog brasna ( ja sam koristila zuto, domace sa pijace )
400 g psenicnog brasna
30 g svezeg kvasca
1 kasicica soli
1 kasicica secera
50 g margarina
200 ml mleka
2.5 - 3 dcl kljucale vode
sir
1 jaje za premazivanje

Popariti kukuruzno brasno vrelom vodom, dobro izmesati i ostaviti da se ohladi.
Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasicicom secera i malo brasna.
Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, solju i topljenim margarinom.
Pokriti i ostaviti da naraste.

Kad testo naraste, premesiti ga i podeliti na 4 loptice.
Od svake loptice razviti krug zeljene velicine, iseci na 8 trouglova, filovati sirom i zavijati kiflice.

Ostaviti ih u plehu da malo narastu, a pre pecenja premazati umucenim jajetom.
Peci oko 20-25 minuta na 200 stepeni.
Kiflice su izvanredno meke i ukusne, hvala Mici za ideju :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom