Posni kolac sa medom, orasima i lesnicima



Moja SC kuvar  prijateljica, majas3, napisala mi je jedan posni recept i rekla da napravim i objavim. Pa, evo ja uradila sta mi je receno

Potrebno je:

1 dl ulja
1dl meda
150 grama secera
100 gr mlevenih oraha
100 gr mlevenih pecenih lesnika
2 dl sojinog mleka
2 kasike limunovog soka
2 kasike kakaa

1 vanilin secer
250 gr brasna
1/2 praska za pecivo (ja stavila ceo)

Sve sastojke osim brasna izmesati da se dobije izjednacena masa, ja sam sve radila kasikom. Onda dodati brasno pomesano sa praskom za pecivo i dobro izmesati.

Staviti masu u pouljenu i pobrasnjenu tepsiju br.28 (r-28) i ukljuciti rernu.

Peci u zagejanoj rerni na 180 stepeni oko pola sata (ja pekla na 200 st.)

Ohladjen kolac iseci na kocke i uvaljati u prah secer , a ja sam vruc kolac izbockala cackalicom i prelila topljenom cokoladom sa malim parcetom margarina i kasikom ulja, jer moji u kuci vole cokoladu.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom