Snicle u sosu sa belim vinom sa knedlama od hleba i pikantnim rizotom


Hocemo li malo zdrave recepte ? Ovo sam pokupila iz " Zdravlja na tanijru", tri recepta kombinovala u jedan rucak, a da li sam to dobro odradila, procenite sami :)

Potrebno je za snicle i knedle :

500 g junecih snicli

1 casa belog vina

1 kasicica senfa

1/2 limuna

ulje

100 g starog hleba

100 g brasna

100 ml mleka

dva jajeta


Snicle iseci na manju parcad, nalupajte, uvaljajte u brasno i isprzite na ulju. Dodati belo vino, senf, malo soli i limun isecen na kolutove. Dinstati dok ne omeksaju, a po potrebi doliti malo mlake vode.



Hleb iseci na kockice i potopiti ga u mleko, meni je bilo malo 100 ml mleka, dodavala sam. U smesu dodati brasno, umucena jaja i sve dobro izmesati. Napraviti loptice ( ja sam se pomagala hladnom vodom ) i kuvati ih u vodi oko 20 minuta.



Potrebno je za pikantni rizoto :

150 g kukuruza iz konzerve

150 g integralnog pirinca

1 glavica crnog luka

1 paprika

1/2 l pileceg bujona

ulje

biber

100 ml soja sosa

persun


Uprziti na ulju sitno iseckani crni luk, dodati i seckanu papriku pred kraj przenja.

Dodati oprani pirinac i posle nekoliko minuta przenja sipati pileci bujon.

Ostaviti da se kuva dok pirinac ne omeksa. Ja sam morala da dodam malo vode, integralni pirinac teze omeksava.

Zatim dodati kukuruz, biber, soja sos i persun.



Sve promesati i sluziti sa junecim mesom i knedlama od hleba.



Prijatno!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom