Moja cetvrta posna pogaca po modelu Valentine Zurkan



Ovo je moj cetvrti pokusaj po modelu cuvene Valentine, a recept za testo je moj, od slavskog kolaca, samo malo manje vode. Ova pogaca je takodje posna kao i tri prethodne.

Potrebno je:

500 g brasna

250 ml mlake vode

25 g svezeg kvasca

malo ulja (do 50 ml)

1 kasicica soli

oko 100 g otopljenog biljnog margarina

1 kasicica secera


Podmesiti kvasac u mlakoj vodi sa jednom kasicicom secera i malo brasna.

Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, solju i uljem. Pokriti i ostaviti da naraste.

Kad se testo udvostruci, premesiti ga i podeliti na cetiri dela. Svaki deo oklagijom razviti na precnik oko 22 cm.

Premazati prvi krug topljenim margarinom, staviti preko njega drugi, opet premazati, zatim treci i premazati i najzad odozgo cetvrti ne premazivati.

Dalje raditi po postupku na slici, isecite testo na sesnaest delova, ali ne do kraja kruga. Svaki deo uvrtati i to u istom pravcu, ne kontra jedan od drugoga.


 


  Ovaj model mi je bio najlaksi, jer me podseca na Gerber pogacu koju sam vec radila.

Pogacu sam oblikovala i pekla u tepsiji r-24. Ostaviti da jos malo naraste, dok se ne zagreje rerna.




Rernu zagrejati na 200 c i premazati pogacu topljenim margarinom pre ubacivanja u rernu.




Peci oko 35 minuta.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom