Uklupcana pita sa sirom

Cesto pravim razne pite, uostalom Srbi su narod koji voli pitu i mogu je zaviti sa bilo kojom vrste namirnica. U zelji da malo promenim, pregledala sam malo Gastronomski dnevnik Vokija Kostica i nasla ovaj recept.. Napisacu kako sam je ja napravila, a zatim cu vam preneti i recept u originalu.
Potrebno je:
1/2 kg kora za pitu
2 jaja
2 dl ulja
2 dl mleka
500 g sira
100 g kisele pavlake
malo margarina
Ja sam u pakovanju imala 20 kora, tako da sam od po dve pravila rolnice. Svaku koru namazati uljem i mlekom, a zatim na ovu drugu naneti fil od jaja, sira i pavlake. Po dijagonali uviti u oblik male pite.

 Zatim uvijenu pitu zaviti u rolnu,  u oblik malog puza. Pitice slagati u podmazan pleh, na svaku staviti po komadic margarina i peci na 200 st. oko 30 minuta.


A evo sad i originalnog recepta:

 1 kga kora za gibanicu - 2 dcl ulja - 2dcl mleka - 500g punomasnog sira

- 200g kisele pavlake - 2 jajeta - 500g mlevenog goveđeg mesa - 1
kašika začina od sušenog povrća - 1 veza peršuna - 100g maslaca - so
po ukusu - biber po ukusu
Izdinstajte meso na 1 kašičici ulja. Dodajte začin od sušenog povrća,
seckan peršun, so i dosta bibera.
Posebno izgnječite sir, dodajte kiselu pavlaku, jaja, biber i sve dobro
umutite.

Svaku koru namažite uljem i mlekom, zatim celu premažite jednim od
dva nadeva. Po dijagonali uvijte u oblik male pite. Zatim uvijenu pitu
zavijete kao male puževe. Ovako uklupčane pite slažite u, maslacem
namazan pleh. Na svaku pitu stavite mali grumen maslaca.
Upakujte pleh u aluminijumsku foliju i tako pecite u toploj pećnici 30
minuta.
Služite toplo.


Uzivajte !

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom