Moji cupavci ili kokos kocke bez kokosa

Svako od nas ima svoj recept za cupavce, jedan od starinskih recepata koje smo sacuvali od zaborava. Ne volim kokos, pa sam ranije kocke valjala u orahe. A sad sam nesto malo promenila, mozda vam se svidi, posebno onima koji , kao ja, ne vole kokos.

 Potrebno je:

100 g margarina

250 g secera

2 jajeta

300 g brasna

1 kesica praska za pecivo

250 ml mleka

Za fil:

150 g margarina

150 g secera

16 kasika mleka

200 g cokolade

pirincane pahuljice za valjanje kocki


 Umutiti omeksali margarin sa secerom, zatim dodati jaja jedno po jedno, a onda brasno pomesano sa praskom za pecivo i mleko.

Ovo testo sam pekla u okrugloj tepsiji r-32, na papiru za pecenje, u rerni zagrejanoj na 200 stepeni, ali sam odmah po stavljanju testa u rernu smanjila temperaturu na 180 stepeni i ukljucila ventilator. Pekla sam oko 30-35 minuta i dobila sam odlicno testo, bez neravnina koje se javljaju kod masnih testa i dobro peceno, vazdusasto.

Ostaviti da se ohladi.

Ovog puta sam malo menjala, pa sam napravila dva fila za umakanje kocki, jedan od bele, a drugi od tamne cokolade.

Na laganoj vatri topiti margarin, secer, mleko i cokoladu. Ne mora da vri.

Testo iseci na kocke, umakati u cokoladni fil i valjati u pirincane pahuljice koje prethodno treba samleti u blenderu, ali bukvalno na sekund, da ostane krupno.

Uzivajte!


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom