Suva pita sa suvim vocem

Nesto slicno sam videla na TV-u, a dobra ideja je kad vam od Badnje veceri ostane suvo voce, pa mozete da kombinujete 2-3 vrste. Ja sam koristila urme.

Sastojci :
500 g kora za pitu i baklavu
300 g mlevenog posnog keksa
300-500 g suvog voca

1 casa gaziranog soka
200 g secera
200 ml vode
limun
ulje

Napraviti fil mesanjem keksa, gaziranog soka i krupno seckanog suvog voca.
Kore se kapaju uljem, stavljaju jedna na drugu, a u dnu kora se rasporedi fil.
Ja sam od jednog pakovanja kora napravila pet rolata.
Odozgo se pita premaze uljem i pece na 200 stepeni oko 30 minuta ili dok ne dobije zlacanu boju.
Odmah posto ste stavili pitu da se pece, skuvati serbet od 200 g secera, 200 ml vode i nekoliko kolutova limuna, da vri 2-3 minuta. Pecenu pitu preliti prohladjenim serbetom.
Pita je divna, ali moram da naglasim da nije tipa baklave, ne moze viljuskom da se jede, spada u red suvih pita, a ako hocete da bude meka kao baklava, morate je spremati na malo drugaciji nacin i sa vise serbeta.



 




Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom