Tiramisu


Pravila sam ga po receptu sa linka:
http://www.serbiancafe.com/lat/kuvar/recipe/7/335/tiramisu#.UfXux6yOU8V

Ja sam stavljala umesto mascarpone sira, kremasti sir "Sirko".
Prenosim vam recept  sa malim izmenama.
Poznati italijanski dezert, omiljen kod starih i mladih. Ima ga na više načina, a ovo bi bio moj koji je isproban.

Sastojci :


4 jaja
1/2 l mleka
1 soljica kuvane i ocdjene kafe
8 kašika šećera
40 piškota
500 g  Sirka
malo ruma
kakao (za dekoraciju)

 
Priprema :


4 belanca penasto umutiti s 4 kašike šećera. U drugoj činiji umutiti isto tako 4 žumanca s 4 kašike šećera. U žumanca dodati Sirko, umutiti, a zatim u to dodati belance (ručno, ne mikserom) i promešati da se ravnomerno sjedini.
Kafu sipati u malo
toplog mleka, dodati rum i onda piškote umakati (ne da se raspadnu, već umereno) i ređati u posudu. Red piškota, red krema, red piškota, red kreme (u zavisnosti od dubine posude, ja pravim 2 reda). Završni red je uvek krem, koji se na kraju pospe kakaom.
Poželjno je praviti tiramisu 1 dan pre služenja, jer je potrebno da odstoji u frižideru.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom