Sarena strudla

Ovaj recept sam pronasla u jenom nasem casopisu i malo sam ga promenila, da bi se vise dopao mojoj deci i muzu.

Potrebno je:

200 ml mleka

1 kasicica secera

200 ml ulja

2 jaja

1 svez kvasac-40gr

30 kasika brasna

200 gr secera

2 kasike kakaoa

150 gr dzema ili marmelade

1/2 kesice praska za pecivo

I za serbet :

200 gr secera

2 kesice vanilin secera

200 ml vode


 
Podmesimo kvasac sa mlekom, kasicicom secera i malo brasna. U drugi sud polupamo jaja, dodamo secer i mutimo mikserom. Zatim dodamo brasno sa praskom za pecivo, nadosli kvasac i ulje. Testo produzimo da mesimo rukom. Umeseno testo podelimo na dva dela. U jedan deo dodamo kakao i mesimo dok testo ne dobije braon boju. I braon i zuto testo podelimo na po dva jednaka dela. Od jedne zute jufke oklagijom razvucemo koru i preko nje stavimo razvucenu koru od jedne braon jufke. Premazemo koru dzemom ili marmeladom. Mozete staviti i visnje preko. Ja sam stavila samo mesanu marmeladu. Uvijemo rolat i stavimo u pleh za pecenje.

Drugi rolat sam pravila tako sto sam prvo razvila braon jufku, a preko nje stavila zutu koru i filovala eurokremom. Stavimo u pleh pored prvog rolata. Ostavimo oko 45 minuta da narastu. Pecemo oko 40minuta na 180 stepeni.

Vrucim serbetom preliti prohladjenu strudlu ili obrnuto. Serbet ne kuvati dugo, da vri 2-3 min.

Izvinjavam se svim Vojvodjankama sto sam zasla u njihov resor i ako sam nesto pogresila. :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom