Brzi kolac sa jabukama i orasima


Jos jedan od brojnih brzih kolaca sa jabukama. Recept sam videla na Pinterestu, sa nekog stranog bloga, imam vec slican, ali sam odlucila da isprobam i ovaj. Sto se preliva tice, on je mog mozga delo :)

Sastojci :
2 solje secera ( moja je zapremine oko 300 ml )
1.5 solja ulja
1 kesica vanilin secera
3 jaja
3 solje brasna
1 kasicica sode bikarbone
1 kasicica cimeta
2 vece jabuke
1 solja seckanih oraha
500 ml mleka
200 g secera
50 g margarina
100 g cokolade za mesenje

Mikserom umutiti jaja sa secerom, vanilom i uljem.
Posebno izmesati suve sastojke : brasno, sodu bikarbonu, cimet i prstohvat soli. Sipati u prethodnu smesu i umutiti.
Orahe na kratko usitniti u blenderu, jabuke narendati, pa sve dodati u testo. Sad nadalje izmesati testo kasikom i staviti na papir za pecenje u tepsiju br.32.
Peci na 200 stepeni oko sat vremena.
Za to vreme, kuvati mleko sa secerom, pa kad pocne da se zgusnjava, dodati margarin i cokoladu.
Pecen kolac izruciti na posluzavnik, pa preliti prohladjenim prelivom.
Seci na kocke i sluziti. Moj kolac je bio odlican, ali malo suvlji za moj ukus. Mislim da je tvorac recepta smatrao da ce jabuke odraditi svoje, mozda je trebalo da dodam malo mleka u testo. U svakom slucaju, kolac je izdasan i ukusan.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom