Pogaca kocka, kocka, kockica...

Imala sam jednu prijateljicu sa neta, stariju od mene, koja je za svaki recept koji je postavila govorila da je to naucila od svoje babe kad je jos bila mala, a postavila je mnooogo recepata :)
E, to vam pricam zbog toga sto sam ja ovu pogacu pravila mnogo ranije nego sto se pojavila zu zu pogaca, ali stvarno :)

 Kocka po kockica,pogaca...za mog muza i mene,a vi mozete praviti duplu meru,ako vam se svidi.

Potrebno je:

500 gr mekog belog psenicnog brasna

100 ml jogurta

150 ml mlakog mleka

1 jaje za testo i jos jedno za premazivanje

50 ml ulja

30 gr svezeg kvasca

1 kasicica secera

1 kasicica soli

oko 100 gr omeksalog margarina



Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasicicom secera i malo brasna. Kad kvasac nadodje, zamesiti glatko testo sa brasnom, jajetom, jogurtom, uljem i solju. Testo podeliti na 6 jufki. Svaku jufku razviti u manju koru, premazivati ih omeksalim margarinom i redjati jednu preko druge. Zadnja se ne premazuje.

Razviti koru debljine oko 1 cm. Iseci je na trake, a trake na kockice.

 
Kockice redjati u tepsiju r-24 cm, onako neravnomerno, kako vam se svidi.



Ostaviti u tepsiji da pogaca naraste, oko 20-ak minuta. Peci u rerni 200 stepeni oko 20-30 min, zavisno od rerne.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom