Sutlijas za post na vodi


Bas odavno nisam kuvala sutlijas, a volim ga. I kad sam ga videla na Daninom blogu, rekla sam da cu kuvati, pa opet nisam. E, ali kad postite na vodi, onda to moze da bude stvarno fantasticna poslastica.

Sastojci :
1 l sojinog mleka
100 g pirinca
6 ili vise kasika secera
2 kesice vanilin secera

Oprati pirinac ( ja sam kuvala vitaminizirani, odlican je ) , staviti mleko na vatru, pa kad prostruji, sipati pirinac i kuvati na srednjoj vatri, najmanje 45 minuta. Pred kraj kuvanja dodati secer.
Odozgo mozete staviti cimet ili soft od nekog slatka. Ja sam stavila kakao , jer sam skuvala ekstremno sladak sutlijas. I tako sam se "napucala " dok je jos bio vruc, da mi je bilo muka, dakle, nemojte to da radite kod kuce. :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom