Pileca corbica sa iznutricama

Moj muz je kupio ove subote na pijaci pile od naseg poznanika sa sela.I u piletu sam nasla pilece iznutrice i noge,sto me jako iznenadilo i podsetilo na detinjstvo kada su moja baba i majka kuvale corbu od pilecih nogu,sije i iznutrica.Odlucih da i ja to uradim.Moj muz se bukvalno sablaznio:"Neces valjda te noge da stavis u corbu?"Ta,on je gradski momak.Rekoh ja:"Neces ih ti ni videti kad sednes da jedes."

Potrebno je:

1 pileca dzigerica

1 pileci zeludac

2 pilece noge

1 pileca sija

1 glavica crnog luka

1 veza zeleni

3 kasike kisele pavlake

1 kasika brasna

1 jaje

ulje,so,biber,suvi zacin

Staviti pileci zeludac,dzigericu,noge i siju da se kuvaju i posoliti.Vezu zeleni oprati,ocistiti i dodati kada corba provri.Glavicu crnog luka u ljuspi zapeci na ringli i dodati u corbu.Kuvati dok sve ne omeksa uz dolivanje vode.Pred kraj kuvanja dodati zacine po ukusu:jos soli,biber,suvi zacin.Procediti corbu i zaprziti sa kasikom brasna na malo ulja.Ostaviti da se prohladi.Umutiti jaje,dodati 3 kasike pavlake i rastvoriti sa malo corbe.Naliti lagano u corbu.Iznutrice i povrce sitno iseckati i vratiti u corbu.Nogice baciti.Posuti odozgo sitno iseckanim persunom.

Moj muz je bio impresioniran,nije ni pitao gde su zavrsile pilece nogice.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca