Sampita


Nije kao u nasoj gradskoj poslasticari, ali moze da prodje. Recept sam uzela iz casopisa Kremasti kolaci, ali sam ga u nekim sitnicama izmenila.

Potrebno je:

440 g secera

5 jaja

4 kasike mekog brasna

kasika ulja

3dl slatke pavlake

prah secer za posipanje

Za koru umutiti 1 jaje i 4 zumanca sa 40g secera, dodati 4 ravne kasike brasna i kasiku ulja. Masu izliti u pleh od sporeta na papir za pecenje. Debljina testa treba da bude oko pola santimetra. Moj pleh je dimenzija 38x30, ali mi je korica bila pretanka. Peci u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 10 minuta. Pecenu koru podeliti na dva dela. Jednu ostaviti celu, a drugu iseci na kvadrate.


Za sam :

Od 200g secera i 1,5dl vode skuvati gust sirup. Umutiti cvrst sneg od belanaca i preostalih 200gr secera. U umuceni sneg lagano dodavati vruc sirup. Mutiti dok se masa ne prohladi, pa dodati umucenu slatku pavlaku i lagano izmesati.

Na celu koru naneti sam. Preko sama poredjati isecene kvadrate od druge kore. Ostaviti u frizider da se stegne. Za sluzenje posuti prah secerom.

Moj zakljucak : treba praviti duplu meru ovog recepta.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom