Moja Bozicna Pavlova


Ova torta potpuno odgovara mom ukusu, volim kore tipa puslica. Ali, morala sam da iskoristim i žumanca, ne volim recepte gde se upotrebe belanca ili žumanca, pa onda morate nešto da pravite sa ostatkom.

Potrebno je za koru:

6 belanaca

300 g šećera

1 kašičica limunovog soka


Potrebno je za krem:

300 ml slatke pavlake

6 žumanaca

6 kašika šećera

2 štangle čokolade

Za dekoraciju voće po želji. Ja sam koristila zimsku ponudu sa pijace.


Umutiti belanca sa šećerom i dodati limunov sok. Već znate da masa mora da bude umućena najčvršće sto možete.
Na papiru za pečenje nacrtati krug prečnika 24-25 cm (koristila sam šerpu), kašikom rasporediti masu tako da po dve kašike stavljate jednu preko druge po ivicama, a po jednu u sredini da bi se dobilo udubljenje za krem.

Peći sat vremena u rerni zagrejanoj na 150°, a onda isključiti rernu, malo je odskrinuti i ostaviti koru unutra dok se ne ohladi.

Skuvati na pari krem od žumanaca i šećera, dodati 2 štangle čokolade i kad se malo prohladi dodati u 300 ml umućene pavlake. Ovim kremom napuniti koru.
Odozgo staviti voće po ukusu.
 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom