Posna pogaca za Badnje vece

Moja pogaca za Badnje vece je bila prilicno jednostavna ove godine, ali opet meka i ukusna. Nista ja tu nesto posebno nisam smislila, vidjala sam slicne na Pinterestu.

Sastojci :
700 g brasna
35 g svezeg kvasca
1 kasicica secera
450-500 ml mlake vode
50-100 ml ulja
2 kasicice soli
parce margarina

Zamesiti testo od svih navedenih sastojaka, osim margarina. Testo se zamesi tako sto se u sredinu brasna izmrvi kvasac, peko njega stavi kasicica secera, a onda se zamesi testo uz postepeno dodavanje mlake vode i ulja. So se prethodno pomesa sa brasnom. Pokriti testo i ostaviti da naraste.
Kad testo naraste, odvojiti jedno parce za ruzu u sredini, a ostatak testa podeliti na 9 loptica.
Razvijati male krugove, premazivati topljenim margarinom i spajati ih po tri komada jedan na drugi.
Sad rasklagijati svaki od tri dobijena testa na velicinu serpe u kojoj ce se peci pogaca. Iseci  krug na 4 dela.
Svaku cetvrtinu urolati u fisek.
Od tri komada testa cemo dobiti 12 rolnica koje cemo poredjati u serpu r-24 cm na papir za pecenje , kao na slici. Za sredinu testa napraviti jednu ruzu ( ja sam malo preterala sa njenom velicinom, trebalo je da bude manja ). Pokriti pogacu i ostaviti da naraste.
Kad naraste, premazati je topljenim margarinom, po zelji posuti susamom, ja sam svaku drugu rolnicu, i peci na 200 stepeni oko 40-45 minuta.
Prijatno, uzivajte :)






Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom