Kupus kiflice


Po receptu iz casopisa Kiselo testo 2, od pre nekoliko godina, pravila sam jos jedne kiflice. Cudila se sto imaju ovakvo ime, ali sam brzo shvatila zasto, jer, raskupusase se potpuno i mislila sam da od njih nista nece biti. Na kraju, i nisu bile tako lose. Svi znate ove kiflice, izuzetno su meke i ukusne.

 
Potrebno je:

500 g brasna

30 g svezeg kvasca

1 kasicica soli

1 kasicica secera

4 dl mleka

ulje

Za fil:

1/2 margarina ( 125 g )

1 zumance

so

Za premazivanje:

1 belance i 1 jaje

 
Podmesiti kvasac u mlakom mleku sa kasicicom secera i malo brasna. Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa brasnom, solju i 2 kasike ulja. Ostaviti testo na toplom da naraste. Premesiti testo i razviti koru precnika oko 50cm. Premazati filom od umucenog margarina, zumanca i malo soli. Koru uviti u rolat. Rolat seci na trouglove.

 Od svakog praviti kiflicu. Malo teze ide oblikovanje, vise sam rukom, nego oklagijom. U kiflice sam stavljala i sir, iako ga nema u receptu. Od ove kolicine sam dobila 27 kiflica. Premazala sam ih umucenim jajetom i belancetom i posipala susamom i kimom.
  Peku se oko 20-25 minuta na 200 stepeni.
 
Da vam zamirisu kiflice u kuci :)



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom