Prhki kolac sa visnjama


Cesto pravim kolace sa visnjama zato sto ih moj muz voli, a i ostalo mi u zamrzivacu :) , da se ne baca.


Ovaj zadnji sto sam pravila nije odusevio mog muza, ali meni se dopao. Ko zeli da ga pravi, treba da zna da se radi o testu koje se "runi", nesto slicno gledala sam na 24kitchen, gde su kolac vruce ispecen lomili i jeli.

Potrebno je:

1 margarin ili puter

200 g secera

400 g brasna

1 prasak za pecivo

2 jaja

visnje

Umutiti mikserom omeksali margarin, dodati secer i jaja, pa mutiti da se izjednaci. Na kraju dodati brasno pomesano sa praskom za pecivo i umutiti. Dobicete mrvicasto testo, neka vas to ne brine.


Za pecenje ovakvih "prostih" kolaca, koristim okruglu tepsiju r-28. Na dno tepsije sam stavila papir za pecenje koji sam posula secerom, preko nabacala visnje, a preko njih nabacala testo, onako u krupnim grumulicama.



Peci na 200 stepeni oko 30-35 min. Peceni kolac okrenuti naopako. Mozete ga seci na kocke ili kao sto sam ja to cinila, mozete ga sluziti sa secerom u prahu ili sa prelivom od nekog slatka i sa malo slaga. A, takodje, i ne morate ga okretati, mozete ostaviti da visnje budu dole, kako god vam se svidi.

Uzivajte!


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom