Prvojanuarski dorucak moga muza



1.januar 2015.g. , 8 casova ujutru. Moj muz uvek doruckuje do devet, ako to ne uradi bude jako neurozan, pa tako i ovog jutra. Znajuci to, juce sam napravila posan burek sa sampinjonima ( jer posti ), zamrzla ga i rekla mu da ga ujutru sam ispece, da me ne bi davio. Inace, on uvek zaspi u devet uvece , a ja skroz suprotno.
Ne umem da snimam i pravim video snimak, ali to je ovako izgledalo.
On doruckuje burek  , salatu od kiselog kupusa i jednu papriku ljutu u ..... ......... koju je dobio od svog prijatelja. Leskovacka gradacija : ljuto, poljuto, ljuto u pm. :)
Kaze : "Lele, Cale, sto si je napravila, nikad bolja nije bila ( to uvek kaze ). A slusaj korice kako krckaju , krc, krc, krc.
Ej, a znas sta sam jutros postavio na fejs, nesto o beznadju slavljenja Nove godine. "
Ja: "Nemoj da me davis od ranog jutra tvojim demagogijama !"
On : "Nije to demagogija, demagogija je kad deda od 80 godina kaze unuku od 18, da je seks stetan po zdravlje. "
Ja, posle pet minuta :" Ha, ha " , jer sam pospana od gledanja Grandovog narodnog veselja cele noci i visenja na fejsu,a i plavusa sam :)
On :" Jaooo, sto je ljuta ova paprika, mrdaju mi usi, bas sam mazohista ".
Ja :" Jel mozes da cutis dok jedes ?"
On : "Ne mogu, ti si kriva sto pravis ovako lepe pite, necu te menjam i ove godine ( 35 godina braka ). A od prijatelja cu potrazim jos ovu papriku, pojedoh je sve, auuuu, ljuta , bre, mnogoooo !"

Inace, recept je prost ko pasulj.

500 g kora za pitu
300 g svezih sampinjona
1 praziluk
so, biber, origano
oko 300 ml mesavine vode i ulja

Pouljiti tepsiju r-28 cm, pa staviti ravno tri do cetiri kore tako da krajevi budu van tepsije.
Od ostatka kora ostaviti tri komada, pa uzeti polovinu preostalih kora i guzvati je jednu do druge ili jednu preko druge, uz obilno prskanje mesavinom vode i ulja.
Zatim staviti polovinu fila od sampinjona i praziluka.
Fil cete spremiti tako sto cete na ulju proprziti praziluk i sampinjone iseckane na listice uz dodatak navedenih zacina, dok ne ispari vodica od sampinjona.
Zatim staviti ostatak kora, pa opet fil i onda jednu koru preko od preostalih tri komada. One kore sa dna tepsije koje su ostale da vire, sad preklopiti odozgo pa preko njih razvuci i zavuci okolo preostale dve kore. Sve vreme prskati mesavinom vode i ulja.
Peci na 200 stepeni oko 30-35 minuta.
I srecna Nova :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom