Ciabatta lepinje

Vec nekoliko puta sam mesila cabate po receptu svoje FB prijateljice Aleksandre, ali sam sada htela da to budu lepinje i nasla sam recept na Kulinarici, dakle nije moj, ali sam mu opet dala svoj pecat, kombinujuci ta dva recepta.

Sastojci :
500 g brasna
25 g svezeg kvasca
1 kasicica soli
1 kasicica secera
450 ml mlake vode
malo ulja

Zamesiti testo od navedenih sastojaka, osim ulja. Testo je vrlo meko i lepi se, neka vas to ne brine, pomognite se i kasikom. Pouljiti testo i posudu, pokriti i ostaviti da dobro naraste, u originalnom receptu stoji da treba da se utrostruci, a moje je narastalo oko dva sata.

Kad testo naraste, prebaciti ga na pobrasnjenu povrsinu.Videcete da se ovaj put skoro i ne lepi za ruke. Podeliti ga na 8 loptica, pomazuci se brasnom, pokriti ih i ostaviti 20-ak minuta da rastu.

Rernu zagrejati na 250 stepeni.
Na pleh od sporeta staviti papir za pecenje, posipati ga brasnom, pa prebaciti loptice na njega. Svaku rukom lagano rastanjiti, vise razvlaciti, manje pritiskati, na okruglu lepinju.


Peci na najnizoj resetki 10-ak minuta na 230 stepeni, a  ako za to vreme nisu odozgo porumenele, podici ih na neki munut na sredinu rerne.
Kad ih izvadite iz rerne, ocistiti ih od brasna i uviti u kuhinjsku krpu.
U vreme posta po zelji, a mi smo ih ruckali sa kajmakom koji je moj muz sam pravio :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom