Uskrsnja jaja ukrasena salveta tehnikom

Nisam nesto bas vesta za ukrasavanje Uskrsnjih jaja, a najvise volim crvenu boju, pa ih tradicionalno tako i farbam. Moja majka i svekrva farbaju jaja u lukovini i saraju ih i tako uvek imam i njih.
Ali pre nekoliko godina sam prvi put cula za ukrasavanje jaja salveta tehnikom od svoje prijateljice Zorice Pavlovic koja je na SC kuvaru postavila sliku, a ona je opet navela da je koristila recept sa Kulinarike. Zokina jaja su mi se mnogo dopala i odlucila sam da i ja pokusam. Nikad mi nusu lepa kao Zokina, ali nema veze, ipak su fina :)
Potrebna su vam jaja i jedno belance koje cete umutiti viljuskom.
Jaja treba da budu skuvana i ohladjena i po mogucnosti bele boje, tako motivi najbolje dodju do izrazaja, ali se takva cisto bela jaja kod mene teze nalaze.
Izrezite lepe motive sa salveta, bolje je kad su manji, jer se veci naboraju, a meni je tesko da to onda odradim kako treba.
Ako salvete imaju vise slojeva, koristite samo onaj sloj sa slikom.
Isecenu slicicu stavite na jaje, a onda sa cetkicom koju ste umocili u belance, premazujte pazljivo slicicu da se ne bi naborala ili iscepala.
To je sve, vazno je da se odaberu bela jaja , lepi motivi i da imate vestu ruku.
Kad se motivi osuse, jaja premazite uljem, ja inace to cinim i sa svim farbanim jajima.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral