Sladoled


Recept je od Marije Curcic, videla sam ga na grupi Domacice i pravila, vrlo sam zadovoljna, dobila sam skoro punu kadicu od 2 kg, ukusan je, te ga preporucujem.


Potrebno je:

8 jaja (ja stavila 7)

400 g secera

400 g slaga

400 ml mleka

4 casa kisele pavlake

200 g cokolade

U jednoj posudi umutiti jaja i secer, a u drugoj slag sa hladnim mlekom. Posude ostaviti u zamrzivac na 2 sata, izvaditi, spojiti i dodati kiselu pavlaku. Ja sam stavila 200 g topljene cokolade, a mozete masu podeliti na 2 ili 3 dela, pa dodati i neko voce po ukusu. Nisam se izricito pridrzavala recepta sto se tice kolicine slaga i pavlake, stavila sam manje, sto nije uticalo na ukus.

Da naglasim, posto je letnji period i mnogi zaziru od upotrebe svezih jaja, mozete jaja i secer skuvati na pari. Ja sam koristila sveza.

Uzivajte !

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom