Pita sa sljivama






Za mog muza izlazak u grad predstavlja odlazak na pijacu. Tamo se proba sir i vadi rakija ispod tezge.
Onda u nastupu finog raspolozenja kupi sve sto mu padne na pamet zato sto kaze da je pijaca jeftina. I tako radi svaki dan .
Vec po drugi put pravim Andjelkinu pitu sa sljivama, jer mi ih muz donosi vise nego sto mozemo da pojedemo. Toplo preporucujem recept, mi smo svi odusevljeni! Ja sam pravila 4 rolata, jer sam imala puno sljiva.


Sastojci :
500 g kora za pitu
4 jaja
22 kasike secera
22 kasike mleka
22 kasike ulja
22 kasike brasna
1 prasak za pecivo
sljive
Umutiti navedene sastojke. Kore brojcano podelite na onoliko komada koliko rolata zelite. Po originalnom receptu idu dva rolata, a ja sam pravila cetiri. 
Na poslednju koru u dnu poredjati sljive isecene na polovine ili cetvrtine i uviti rolat.
Pitu premazati uljem ili ostatkom fila.
Peci na 200 stepeni oko 35 minuta.
 
 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom