Pita sa visnjama

Pravila sam je danas, pa se setila da je nisam postavila na blog. Inace, recept je poznat, ali uvek volim da kazem odakle sam ga ja pokupila, a to je moja FB prijateljica Marina Ignjatovic  sa njenog bloga Hrana ljubavi, sa malim izmenama, smanjila sam kolicinu secera i dodala malo mleka.


Sastojci

500g kora za pitu
1 solja za belu kafu griza ( moja je zapremine 250 ml )
1 solja za belu kafu ulja
1 solja secera
1 solja jogurta

1/2 solje mleka
1 prasak za pecivo
400g visanja



Izmesati griz i secer sa praskom za pecivo, pa dodati jogurt, mleko i ulje i umutiti u glatku masu.
Bez obzira koliko ima kora u pakovanju, pravim 5 rolata. Kore redjam ravno jednu preko druge, ako su deblje, svaku premazujem smesom, a ako su tanje, onda svaku drugu. 
Visnje poredjati po donjoj ivici i uviti u rolat.
Na kraju rolate premazati ostatkom smese i posuti kristal secerom.
Peci na 200 stepeni oko 30-35 minuta.

Pravila sam mnogo pita sa visnjama, ali ova mi je sada favorit, neverovatno je dobra, preporucujem je od srca.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Jedna sasvim obicna pogaca

Posna pita sa visnjama i grizom