Posni leptirici ili posna verzija Zokinih pogacica na turski nacin, odusevice vas

Predivno i pecivo, linkove koji su me inspirisali ostavicu vam na kraju, svaka domacica ostavi neki svoj pecat, a ja sam mesila ovako. Nisam znala kako da ga nazovem, dok mi muz nije zatrazio "jos one moje leptirice ".

Sastojci :
700 g brasna
30 g svezeg kvasca
1 kasicica secera
450 ml sojinog mleka
100 ml ulja
1 kasicica soli
i jos 100 g margarina za premazivanje i parce posnog sira za filovanje

U posudu za mesenje izmrviti kvasac, dodati jednu kasicicu secera, naliti polovinu mlakog mleka i razmutiti.
Dodati polovinu brasna, so i ulje. Izmesati kasikom.
Dodati i ostatak brasna. Meni je testo bilo previse meko, pa sam dodala jos dve, tri sake brasna, ali u sustini sam i zelela meko testo.
Pokriti testo i ostaviti da naraste.
Kad testo naraste, lagano ga premesiti i podeliti na 16 loptica.
Svaku lopticu dlanom rastanjiti od sredine ka krajevima i prstima oblikovati krug.
Na sredinu loptice staviti neku casicu koja ce obeleziti dokle treba da se zasece krug, pa iseci kao na slici.
Staviti neki posni sir na sva cetiri dela, pa spojiti ivice.

 Redjati ih u pleh od sporeta na papir za pecenje.
Za dekoraciju sam koristila crvenu pecenu papriku iz zamrzivaca, a kruzice sam sekla metalnim kalupom za pravljenje ukrasa za slavski kolac.
Zagrejati rernu na 200 stepeni, a za to vreme premazti peciva topljenim margarinom i uz svako pecivo staviti jos po mali komadic margarina.
Peci na 200 stepeni oko 30 minuta.

Odusevljena sam rezultatom, a inspiracija mi je
ovde
i
ovde



Коментари

  1. Do you understand there's a 12 word sentence you can say to your man... that will trigger intense feelings of love and instinctual attraction to you deep inside his chest?

    That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, please and protect you with his entire heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Love Instinct

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will drive him to work better than before to to be the best lover he can be.

    Matter of fact, fueling this powerful instinct is so important to getting the best possible relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll immediately find him expose his heart and soul for you in such a way he's never expressed before and he'll recognize you as the only woman in the galaxy who has ever truly understood him.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral