Apple bread (posna verzija)

Recept je sa stranog sajta All recipes, a primetila sam da su svi njihovi slatki hlebovi jednaki kolacima koje mi pravimo. Originalan recept sadrzi i jaja, ja sam ga prepravila u posni.


Sastojci :
1.5 solja brasna ( zapremine 250 ml ) ili 250 g
1 kasicica sode bikarbone
prstohvat soli
1 solja secera
1 kasicica cimeta
1/2 solje ulja
1.5 solja narendanih i ocedjenih prokiselih jabuka
1/2 solje oraha (seckanih, a ja sam stavila mlevene )
1/2 solje kisele vode

Pomesati suve sastojke, a onda dodati tecne i na kraju jabuke. Sve dobro izmesati dok se ne dobije glatka masa.
Sipati u podmazanu i pobrasnjenu posudu za pecenje, a ja sam pekla u rebrastom metalnom kalupu koji svi koristimo za kolac na metar.
Peci sat vremena na 180stepeni.
Kolac je odlican, seci ga po rebrima kada se ohladi, moj muz ga je naceo dok je bio topao. Zato je malo izmrvljen, a inace kad se ohladi, onda nema problema.
Prijatno !

Коментари

  1. Do you realize there is a 12 word phrase you can say to your crush... that will trigger deep feelings of love and instinctual attraction to you buried within his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's impulse to love, treasure and guard you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Love Impulse

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will make him try better than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, fueling this mighty impulse is absolutely mandatory to achieving the best possible relationship with your man that the second you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will soon notice him open his heart and soul to you in a way he never expressed before and he will see you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral