Domaći kravajčići od heljdinog i psenicnog brasna, a jos sam ih i lepo "obukla" :)


Kravajcici, termin karakteristican za jug Srbije, mali hlebcici koje je moja majka cesto mesila kad sam bila dete, a i ja to sada radim. Ovi su uz mali dodatak drugog brasna i  "obukla" sam ih u lepo belo odelo :) . Nekad mi je lakse da umesim nesto, nego da napisem recept. Ako sastojci i slike postupka nisu dovoljni, pitajte me :)

Sastojci za tamno testo :
300 g psenicnog brasna
100 g heljdinog brasna
20 g svezeg kvasca
1 kasicica soli
oko 200-250 ml mlake vode
50 ml ulja

Sastojci za svetlo testo :
300 g psenicnog brasna
15 g svezeg kvasca
1 ravna kasicica soli
oko 150-200 ml mlake vode
2-3 kasike ulja

I jos jedno parce topljenog margarina za premazivanje

Zamesiti dva testa u dve cinije, postupak je isti.Pokriti ih i ostaviti da narastaju.
Kad testa narastu, svako podeliti na po osam jufkica.
Za premazivanje koristiti topljeni margarin.
Postupak na slikama .







Sto bi profi kuvari rekli, vidi teksture :)


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca