Domaci kecap

Recept i slika moje FB prijateljice Ruzice Culjic, koja mi redovno salje svojim receptima podrsku na mojoj Fejsbuk stranici, puno joj hvala za to <3

Kečap, nešto sam uspela sastaviti i mislim da je odličan. Naime imam samo postupak izrade kečapa, ali bez mera ....No evo kako sam to skemijala 3 kg paradajza ( očiščenog ) 10 ajvaruša ( srednje veličine ) , iseči i kuvati dok povrće ne omekani. Poluhladno povrće dobro propasirati ( koristiti pasirku ili mašinicu za paradajz ). Dobijenu smesu vratiti na štednjak, te dodati još 2 lit. soka od kuvanog ( domaćeg ) paradjaz i nastavit kuvati...sve dok se ne umanji za 1/3 ....u ostatak smese dodati 3 samlevena crna luka ( srednje veličine ) te nastavit da se kuva...dok se masa ne zgusne ....10 min. pred kraj dodati 100 gr šećera 30 gr soli. drobljena 2 lovorova lista , malo bibera u zdrnu , 1 dcl vinskog sirčeta i 4 kašike senfa....( senf razmutite pa dodajte u masu),te origana po ukuu...... Tko voli ljuto može u prvu fazu obrade dodati feferonke prema ukusu......amo da dodam od svega ovoga dobila sam oko 1,8 lit. kečapa.......prijatno

Популарни постови са овог блога

Ajvar

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Pindjur

Moja Bozicna cesnica

Moja Uskrsnja Pahulja pogaca