Posno ludo testo / Fasting crazy dough


Mislim da na netu nema recepta za posno ludo testo, ne znam, bar ja nisam nasla.
Morala sam na ovim letnjim temperaturama da "stvorim" i ovakvo testo. Svi znaju prakticnost ludog testa, ali ne verujem da je neko mesio u posnoj varijanti. Garantujem cetiri dana u frizideru, toliko sam izdrzala ja da ga cuvam :)

Sastojci :
1.5 kg brasna
75 g svezeg kvasca
1.5 kesica praska za pecivo
900 ml mlake vode
150 ml ulja
1 kasika secera
2-3 kasicice soli

Pomesati brasno sa praskom za pecivo i solju. U sredini napraviti udubljenje, izmrviti kvasac, staviti preko njega secer, pa zamesiti testo sa mlakom vodom i uljem. Posto sam htela da deo odmah upotrebim, pokrila sam ga i ostavila da naraste.
Ako ne zelite da odmah nesto pecete, namazati loptu od testa uljem, pa staviti u vecu kesu, pa u frizider. Ovako to treba da izgleda kad testo naraste u frizideru.
Ja sam mesila jednu novu verziju posne uvrnute pogace, slatko pecivo uvijano na isti nacin kao pogaca, i jednu obicnu posnu pogacu.  Posebno cu postaviti recepte sa postupkom, a ovaj tekst je posvecen samo ovom testu, da se zna da i testo bez jaja, mleka i jogurta moze da stoji vise dana u frizideru.


Kad ga koristite posle 2-3 dana, vrlo je zgodno za obradu, jednim potezom moze da se rasklagija, malo se lepi, ali posipati brasnom, pa je i to reseno.
Uzivajte :)

Ingredients:

1.5 kg of flour

75 g of fresh yeast

1.5 sachet baking powder

900 ml of lukewarm water

150 ml of oil

1 tablespoon sugar

2-3 tsp salt

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral