Posni karamel kolac od rozen korica

Pravila sam ga po receptu koji je bio na omotu  pakovanja korica za rozen tortu i odusevljena sam ukusom. Povecala sam malo kolicine krema, ucinilo mi se da ce ga po receptu biti malo i nisam pogresila.

Sastojci :
1 pakovanje korica za rozen tortu
400 g secera
200 ml vode
300 g mlevenih oraha, a ja sam stavila mleveni posni keks
250 g margarina
2 kesice vanilin secera
100 g cokolade za mesenje
malo ruma, ali ja ga nisam stavljala, zelela sam da dominira ukus karamela

Karamelizovati secer ( topiti ga na suvo ), pa dodati vodu i prokuvati. Dodati margarin , pa mesati na vatri dok se ne izjednaci. Zatim dodati cokoladu, promesati dok se ne otopi, a onda skloniti sa vatre i dodati vanilin secer i keks.
Filovati korice. Prethodno sam ih malo poprskala vodicom iz serpe u kojoj sam spremala fil, koju sam zagrejala.
Kolac pritisnuti necim tezim da se fino stegne.
Kad se stegne preliti glazurom od secera u prahu (200-250 g), malo vruce vode ( 2-3 kasike ) i nekoliko kapi limuna.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca