Lisnati uvrnuti stapici sa sirom


Proslo je bas dosta vremena kako nisam pisala na blogu, valjda zastoj inspiracije i motivacije.
Ove lisnate stapice sam mesila jos na prolece i sad cu morati ponovo, zaista su predivni.
Odavno sam prestala u testo za slana peciva da stavljam jaja, belanca ionako stezu testo i vazdusastije je bez njih.
Promenila sam i postupak mesenja , pojednostavila ga. 

600 g brasna
25 g svezeg kvasca
1-2 kasicice soli
1 kasicica secera
200 ml mleka
200 ml jogurta
3 kasike ulja
1 jaje za premazivanje
50 g margarina za premazivanje

U posudi za mesenje izmrviti kvasac, dodati kasicicu secera i mlako mleko, pa dobro izmesati. Zatim dodati polovinu brasna, so, jogurt i ulje i zamesti testo postepeno dodajuci i ostatak brasna.
Lepo umeseno glatko testo pokriti i ostaviti da naraste.
Kad testo naraste, premesiti ga i podeliti na tri dela.
Svaki deo razviti u pravougaonik, premazati topljenim margarinom i naneti sitan sir.
Stavljati pravougaonike jedan na drugi. Iseci na tanke snite i uvrteti u stapice.
Pokriti u plehu za pecenje da jos malo rastu.
Pre pecenja premazati jajetom.
Peci na 200 stepeni oko 20-25 minuta.


Популарни постови са овог блога

Ajvar

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Pindjur

Moja Bozicna cesnica

Moja Uskrsnja Pahulja pogaca