Pogaca od lepinja

Ovo je jedna od onih jednostavnih pogaca koje nije tesko umesiti i koje ne izgledaju kao umetnicko delo.
Sliku sam videla na Pinterestu, a recept za testo mi nikad i nije potreban, imam svoje.
Medjutim, kad smo je jeli za ruckom i sama sam se iznenadila divnim ukusom i mekocom, ono kada odvajas jednu po jednu lepinju i grickas, mmm, odusevice se svako ko je mesi.

Sastojci :

600 g brasna
30 g svezeg kvasca
200 ml mleka
200 ml vode
2-3 kasike ulja
1 kasicica soli

1 jaje za premazivanje
malo topljenog margarina za premazivanje

Zamesiti testo od navedenih sastojaka, kvasac ne morate posebno podizati. Kad dobijete glatko testo, pokriti i ostaviti da naraste.
Kad testo naraste, premesiti ga i podeliti na 8 jufkica. Od svake razviti tanku lepinju.
Redjati ih kao na slici. Svaku premazivati topljenim margarinom.
 Pokriti pogacu da malo raste u posudi za pecenje.
Pre pecenja premazati umucenim jajetom i po zelji posuti nekim semenjem.
Peci na 200 stepeni oko 40 minuta.

Divna je, necete se pokajati :)

Популарни постови са овог блога

Moja Bozicna cesnica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Moja Uskrsnja Pahulja pogaca

Posna pogaca za Badnje vece

Kako najjednostavnije napraviti ukrase za slavski kolac