Keksići sa čokoladom

 Milena Marinkovic



Ove predivne i preukusne keksice pravila je moja cera, ja sam bila samo posmatrac i TRS.
Licno mozda ne bih nikad obratila paznju na ovaj recept, ali je ocigledno da moja cerka ima bolji nos od mene kad su slatkisi u pitanju.
Sastojci :
200 g brasna
80-90 g maslaca ( ona je koristila margarin )
70-80 g secera
1 vanilin secer
1 jaje
1/2 kasicice praska za pecivo
150 g seckane cokolade, a mi smo koristile mlecnu Milku direktno iz Nemacke, sto je verovatno bilo presudno za ukus ovih kolacica.

Mikserom umutiti omeksali maslac ili margarin sa secerom i vanilin secerom.
Zatim dodati jaje i umutiti.
A onda dodati brasno pomesano sa praskom za pecivo.
Na kraju dodati krupno seckanu cokoladu i izmesati kasikom .
Rukom oblikovati kuglice, malo ih spljostiti i redjati na pleh od sporeta na papir za pecenje.

Peci na 200 stepeni oko 15 minuta, paziti da ne pregore.
Mi smo dobile 20 i nekoliko komada. Predivni su dok su vruci, jer je cokolada u njima meka.

Preporucujem duplu meru, samo je mali problemcic sto treba puno cokolade.
Ali zato su mnoooogo dobri uz soljicu kafe, caja i naravno, ogovaranje :)
I da bih bila korektna, prosledjujem link originalnog recepta, samo sto ja ne volim mere tipa 65, 75 g , pa smo to promenile.
http://www.malikuhar.com/deserti/jednostavni-keksici-sa-cokoladom/



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca